GEOMETRIA HUNTER 3D
Oferujemy swoim klientom geometrię kół 3D wykonywaną zaawansowanym technologicznie urządzeniem pomiarowym HUNTER.
Ustawianie zbieżności kół i osi jezdnych auta za pomocą tego urządzenia zapewnia prosty, szybki, a przy tym bardzo dokładny i stabilny pomiar w kompletnie pozbawionym kabli systemie.
BUTLER CONCERT 3
Butler Concert 3 jest to pierwsza na polskim rynku montażownica, która wyposażona jest w komputer sterujący, dzięki czemu urządzenie przeprowadza pełny demontaż i montaż opony przy niewielkim udziale mechanika.
Urządzenie dobiera sobie odpowiedni program i rozpoczyna pełen cykl demontażu i montażu opony. Taki cykl trwa w zależności od opony od 55s do 75s dodając do tego czas, jaki potrzebujemy na założenie koła na uchwyt, to cała operacja trwa około 120 sekund na jedno koło i dotyczy to również opon niskoprofilowych i typu „Runflat”
Pneumatyczne rolki odbijaka
Rolki umieszczone naprzeciwko siebie służą do odbijania górnej i dolnej stopki opony. Wykonane są ze specjalnego materiału zabezpieczającego obręcz przed uszkodzeniem.
Stopka lever free tool
Specjalna stopka opatentowana przez firmę Butler zostaje wciśniętą pomiędzy obręcz a stopkę opony. Po osiągnięciu odpowiedniej głębokości stopka montażowa wysuwa się ku górze, a dzięki specjalnemu wyprofilowaniu podnosi ona stopkę opony do jej całkowitego wysunięcia ponad krawędź obręczy. Następnie rozpoczyna się powolny obrót koła, podczas którego cała stopka opony zostaje zdjęta z obręczy Takie rozwiązanie eliminuje możliwość uszkodzenia zarówno obręczy jak i opony.
WYWAŻARKA HUNTER
Wyważarka Hunter to urządzenie dające wiele możliwości, pozwala zapobiec licznym usterkom związanym za równo z użytkowaniem jak i serwisowaniem opon.
Dzięki temu urządzeniu możemy przeprowadzić
„Test drogowy”, który polega na sprawdzeniu wyważenia koła i jego wibracji, poprzez symulacje rzeczywistych warunków drogowych w jakich pracują koło i opona.
Urządzenie to oprócz tradycyjnej funkcji
wyważania statycznego i dynamicznego koła wyposażone jest w rolkę do przeprowadzania
Testu drogowego. Dzięki temu stanowi kompletny system do pomiaru wibracji koła.
W trakcie testu koło poddawane jest oddziaływaniom rolki z naciskiem 635 kG, podobnym do rzeczywistych panujących podczas jazdy samochodem. Dzięki temu możliwe jest wykrycie wszelkich nierównomierności w elastyczności opony na jej obwodzie (wad fabrycznych), nierówności powierzchni opony (np. powstałych wskutek gwałtownego hamowania).
Diagnostyczna rolka do zadawania obciążenia Road Force™ – pokazuje stan kompletnego koła. Koło jest również sprawdzone pod względem niejednorodności sztywności opony (przyczyna ok. 30% drgań) i ściągania bocznego.
Optymalizacja to dodatkowy proces w trakcie wyważania mający na celu zmniejszenie ilości ciężarków potrzebnych do zbalansowania koła. Warto wiedzieć, że na bicie koła składają się osobno drgania emitowane przez oponę oraz nierówności felgi.
Proces optymalizacji pozwala na takie ustawienie opony względem obręczy, aby poszczególne drgania znosiły się nawzajem. Pozwala to na uzyskanie zmniejszenie „bicia” i zastosowanie mniejszej ilości ciężarków. Na optymalizację warto się zdecydować, szczególnie w przypadku dużych kół, np. na których zamontowane są opony o niskim profilu.
Wyważarka rozwiązuje problemy drgań koła, rozpoznaje ściąganie boczne koła.
Funkcja TruWeight™ pozwala dokładnie umieścić ciężarek klejony.
CIĘŻARKI KLEJONE
NOWOŚĆ ciężarki dopasowane kolorystycznie do felg .
Samoprzylepne ciężarki HPW 380 były testowane w autach sportowych. Są one nie tylko szybkie i łatwe w instalacji, ale także mogą być szybko usunięte, co ważne bez
pozostawiania śladów.
Oprócz srebrnych, czarnych i chromowych
, ciężarki są teraz dostępne także w kolorach:
czerwonym, niebieskim, żółtym, pomarańczowym, białym i antracytowym.
ESTETYKA FELG
Samoprzylepna taśma
Speedliner ® użyta w ciężarkach sprawia, że czasochłonne czyszczenie felg przy użyciu skrobaczek czy agresywnych środków chemicznych to już przeszłość.